یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
امام جمعه رودان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین بارانی گفت:حماسه انتخابات مکمل حماسه تشییع باشکوه شهدای عزیز خدمت است و قطعا انتخابات امروز فارغ از اینکه چه کسی رییس جمهور میشود دو برنده بزرگ خواهد داشت :اول ملت بزرگ و عزیز ایران و دیگری قطعا نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، خطیب نماز جمعه شهرستان رودان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت آن در داخل و خارج گفت:امیدواریم به لطف الهی مشارکت بالای مردم عزیز ایران اسلامی را شاهد باشیم زیرا این انتخابات به فرموده سید مقاومت فقط مربوط به سرنوشت ملت ایران نیست بلکه کل امت اسلام و خاصه جبهه مقاومت چشم به حضور ملت ایران و انتخاب اصلح دارند و این نشان از اهمیت بالای حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح دارد.

حجت الاسلام بارانی وجود نمایندگان گرایش های مختلف سیاسی در انتخابات را جلوه مهم مردم سالاری دینی در کشور ارزیابی و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی پیشتاز و مصداق بارز مردم سالاری دینی در دنیاست و آنچه رخ میدهد یک انتخابات واقعی است و فاصله انتخابات در ایران اسلامی با دنیا فراوان است.

وی افزود: حماسه انتخابات مکمل حماسه تشییع باشکوه شهدای عزیز خدمت است و قطعا انتخابات امروز فارغ از اینکه چه کسی رییس جمهور میشود دو برنده بزرگ خواهد داشت :اول ملت بزرگ و عزیز ایران و دیگری قطعا نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

امام جمعه رودان خدمت صادقانه ؛ شبانه روزی ؛ جهادی و بدور از حاشیه را مطالبه رهبر عالیقدر انقلاب و ملت بزرگ ایران از رییس جمهور آینده دانسته و گفت: هر عزیزی که با اراده مردم انتخاب شد باید بداند که رییس جمهور خادم جمهور است و تفاوت ماهوی دولت اسلامی با دولت های دیگر نیز در گفتمان اصلی دولت اسلامی یعنی خدمت خالصانه به مردم متبلور است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی رودان ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری جشن های دهه امامت و ولایت در سطح شهر و روستاهای رودان گفت: میهمانی سه کیلومتری غدیر جلوه زیبایی از عشق و ارادت مومنین به اهل بیت علیهم السلام و مشارکت مردم در فعالیت های فرهنگی و دینی بود که حق هم همین است که کار فرهنگی با حضور و میدان داری مردم برکت پیدا می‌کند.

وی همچنین از فرمانداری؛ شهردار ؛ پرسنل شهرداری؛ شورای شهر ؛ شورای اداری و شورای تامین بابت همکاری و همراهی در اجرای میهمانی سه کیلومتری غدیر و بازسازی واقعه غدیر تشکر و قدردانی نمود.

حجت الاسلام بارانی با تبریک روز مباهله گفت: روز مباهله سند مهم حقانیت پیامبر و عظمت اهل بیت ایشان است و چالش تعدد قرائت از حق مساله ای است که موضوع دیروز و امروز و فردای جامعه اسلامی میباشد که باید با بصیرت و شناخت گفتمان حق در برابر آن خود را مصون کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha